smått sliten

känner mig halvt om halvt död just nu.. har varit trött heeela dagen, det tar lite på kroppen att sitta barnvakt åt tre livfulla barn också...

jag for iaf hem till mamma kring halv sju ikväll och sa hejdå till henne, kändes hemskt.
sen for jag hem till elin, vi gick på coop och köpte lite godis & dricka, sen hem till henne och såg honey :) var en frukansvärt bra film, inte sett den föräns nu.. sen satt vi och surrade lite grann och var ut med hunden, och nu sitter jag hemma hos mig med macke och spelar lite.

jag kommer inte somna förän mamma har ringt och sagt att hon och ola har landat med planet, vilket blir någon gång runt tre tiden...

ska se en film med macke & elina nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0