sliten

jag känner mig väldigt trött och sliten efter att ha suttit barnvakt under den här helgen, kommer somna så fort jag lägger mig i sängen känns det som.

har varit och hälsat på lena med mamma & mormor, hon hade världens mysigaste lägenhet!
och lägenheten mitt emot hennes är ledig och ser precis likadan ut, så jag tvingade macke att följa med mig och kolla på den bara för kul :) vill då verkligen ha en sån där lägenhet, var bland det finaste jag sett.

sen for vi iaf ut på en sista tur med mammas bil som hon ska sälja ikväll, for ut till sävast och tittade på lite nybyggda hus, göran stjärnholms hus är så himla fint.

nu sitter jag vid mammas köksbord, har precis ätit sen middag, och nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen plugga lite svenska innan jag ska se sanningens ögonblick,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0