skönt

är första helgen på väldigt länge som jag fått sova ut.. gud så skönt det var.

macke var som sagt här med mig igår, vi såg se upp för dårarna kring ett tiden, sen gick han hem och jag gick och la mig efter att ha fått ett sms från mamma där det stod att dom hade landat..

mitt rum är ett bombnedslag as always... jag måste duscha nu, sen äta lite frukost och SEN börja med röran i mitt rum, åh vad jag gruvar mig... ska även försöka hinna på elins fotbolls match kl fyra, det blir jääääävligt tight, sen kommer barnen också någon gång kring fem tiden skulle jag gissa? eller kanske lite tidigare, så ska jag och elina sitta barnvakt åt dom ikväll när pappa & eleonor är på grillfest hemma hos henne, så barnen sover här hos oss också.

dusch osv nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0