så bra låt



otroligt bra låt :) 3 doors down - if i could be like that  heter låten.

sitter och kikar lite på kläder som jag tänkt beställa så fort jag får pengar, har iaf bestämt mig för dom här två:
                                                        
love kills slowly tunic,                                        sacred heart tank top,
red with rhinestones,                                          yellow,
Ed hady, pris: 1 598                                           Ed hardy, pris: 698

dom fastnade direkt för mig iaf, tänkt beställa länge nu men inte blivit av pga pengabrist, men om jag nu får sålt moppen på blocket så har jag 8000 i handen och då blir det att shoppa :)

och just nu är jag sååå avundsjuk på mamma som ligger och solar på en strand någonstans i turkiet, hon kommer vara brun som en pepparkaka när hon kommer hem och jag fortfarande lika likblek... får nämligen inte sola solarium nu när jag gjort navelpiercingen så nyligt... it sucks...

ska fortsätta med mitt enormt välstädade rum nu innan barnen droppar in genom dörren,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0