pizza



än en gång en otroligt bra låt som jag fastnat för :)

vi har käkat en familjepizza för ett tag sen, och nu har barnen precis åkt hem, vi ska skjutsa dom till dagis halv sju imorgonbitti, sen dröjer det ännu en vecka innan man får träffa dom igen.

har sett åtta avsnitt av gossip girl på tv idag, var repriserna.. hade nästan glömt bort allt som hänt eftersom det var så länge sen det slutade sändas på tv så kände att jag behövde en liten uppdatering av vad som hänt så att jag förstår vad som händer i avsnittet på tisdag :)

nu tänkte jag vara lite social med min kära pappa och sen städa mitt rum + PLUGGA till svenska provet, det är verkligen ett måste nu, kan inte skjuta på det längre!
sen är det dax för två avsnitt av andra avenyn, spännande!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0