piss väder :/

synd att inte solen kikade fram även idag.. får hoppas på att den dyker upp igen snart!

har inte hunnit skriva här sen i onsdags som ni kanske har märkt, har haft full rulle här hemma.

onsdagen lagade jag och macke pepparbiff, kroketter och beasås här hemma hos mig ;) sen kom evalena efter sju tiden och vi började bege oss mot elin & jeppe strax efter halv nio :) var kanske inte världens trevligaste valborg, men var faktiskt skönt att ha koll på allt och alla :) jag, erik, vickan och john gick iaf hem till mig och spelade mariocart kring 2-3 tiden och chillade :)
 
torsdag slöööödag, var och käkade middag med mamma, ola & wille.. var supergott :) sen gick jag hem hit till macke och tog det lungt med honom!

fredag begav jag mig mot haparanda med P-O, eleonor & robban :) vi hade bestämt oss för att sova på haparanda stadshotell, (kul men sjuk idé.. varför just haparanda?) men det var iaf jävligt trevligt, vi var runt och kollade i affärer.. (dom få affärer som fanns i haparanda..) och sen åt vi gott och var ute och promenerade! sen kom även macke kring 11 tiden på fredagskvällen, impulsresa för hans del :) så han fick ta soffan på mitt och eleonors hotellrum!

lördag var vi på ikea och kikade, blev bara att inhandla en lampa för mig! sen var det hemfärd, kändes trist, hade gärna stannat en natt till! macke drog iaf en powernap i min soffa och jag poade på här hemma.. sen gick vi ut och käkade på kina kring sex tiden :) och efter det gick vi hem till mamma och spelade alias & galenpanna med henne & ola, mysig hemmakväll :) sen sov macke här!

ïdag vaknade jag halv 2? fråga mig inte varför, men har börjat få lite sömnproblem igen så somnar jätte sent om nätterna... kan bero på värmen som strålar in i denna lägenhet, vi kommer inte få en sval sommar här! jag är iaf med macke nu, ingen aning vad som händer idag, allt jag vet är att elina kommer hem från konfirmationslägret, så pappa & mamma ska dit och hämta henne, så får se om jag följer med eller städar mitt rum ännu en gång, blir stökigt samma dag jag städat... trist.

ska vara social med macke nu, praktik i tre veckor tar sin början imorgon, sen bara 1,5 vecka kvar av skolan! har inte fått veta något om sommarjobbet ännu, hoppas på besked någon gång under den här veckan eller nästa..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0