nobody

image92

sketet jävla arbete idag... gick ut på att stoppa ner skitiga filter i sopsäckar, mina kläder som var svarta blev gråa och händerna svarta... men lite smuts har aldrig skadat förut så.

var och käkade på ängeln med pappa och elina nyss, och nu sitter jag här hemma, ska strax iväg på jobbet :)
eleonor kom hit nyss, och hon har klippt sig, var jääättte fint :) lite sådär halvkort men snyggt!

jag saknar barneeeeen... får träffa dom på fredag igen då vi ska hämta dom från skolan/dagis!
ska sen sitta barnvakt åt dom på lördag och vi ska ha så mysigt med massa godis och film :)!

jag är fortfarande lika nervös för mammas flygning på fredag, blir värre och värre varje dag... men det är ju 1000 ggr säkrare att flyga än att köra bil, men har man en gång varit med om något obehagligt då man själv flygit så blir man orolig när en som står en nära ska ut och flyga.

nåväl, ska vara lite social med eleonor innan vi ska och jobba igen.
puss

i´m just the girl i was born to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0