never forget me



jag tänker inte på något annat än att fara till ett varmare land just nu, jag ska fara utomlands, jag ska, oavsett om jag är flygrädd.. får väl ta ett sånt där piller för flygrädda i värsta fall men utomlands SKA jag då iaf.

jag och elina har nyss lirat en runda mariocart, börjar faktiskt inte bli utnött ännu fastän vi spelar det 24/7, så något speciellt måste väl spelet ha?

tänkte dra en snabbdusch strax om jag hinner före rent hus börjar, annars tar jag den efter programmet.

le meridien i bora bora, ska jag besöka en vacker dag när jag vinner på lotto, kommer nog aldrig hända men man kan ju önska haha.. pappa säger då att han ska ta med eleonor dit, och han ska palla att flyga i 33 timmar? och han är den mest flygrädda person jag känner? goood luck daddy.. nä men han får inte fara dit för mig, skulle inte sova en blund förän han kom hem om han skulle fara, vill inte riskera att det händer något med han om han far så han får allt lov att stanna hemma.

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0