morrrrn..

jahaa, blev inget arbete för mig idag heller.. för det första är jag sjuk, för det andra kände sig elina krasslig imorse så hon och pappa är kvar i kalix och kommer hem lite senare idag.

somnade rätt fort igår, någon gång kring kvart i tre inatt, vaknat många gånger när jag gripits av panik för att jag inte kunnat andas, men annars har jag sovit riktigt gott för en gångs skull.

sååå idag då? hämta ungarna på dagis antar jag?! seeen, kanske går förbi mormor en sväng, plugga lite svenska, äta pamorol och bli frisk.. jaaa, mer vet jag inte just nu!

nu tänkte jag gå och väcka sömntutan macke, märkte föressten att dennis var borta när jag gick och drack vatten för 30 min sen? whoot, vart har han stuckit så tidigt?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0