middag

image128

har precis ätit middag, blev wokgrönsaker med kebabkött :) är faktiskt riktigt pepp för det här med GI den här gången, kommer nog gå mkt braaaa.

gud vad jag har ångest för städningen och svenskaplugget... ingen lust alls med det, men ibland måste man göra saker som man inte vill.

det som stör mig mest just nu är att jag nog inte kommer få något sommarjobb iår, sökte bara till vattenfall min dumma skalle, så nu står jag här utan jobb.. blir väl så pass att jag söker jobb på ISS, städning för hela slanten, men det är det värt, om dom nu har några platser kvar så att säga.

så kom vi till den här evigt stora punkten kärlek, många ser det positivt att vara tillsammans med någon under vintern och sedan vara singel under sommaren och skaffa sig en nu när den kalla vintern kommer, själv vet jag faktiskt inte vad jag vill, å ena sidan känns det skönt att bara ha sig själv att tänka på och poa på som vanligt, å andra sidan är det jävligt trist när i stort sett alla ens vänner har en fast punkt med sin pojkvän och man sitter själv en lördagkväll.

nu tar jag mig i kragen och fokuserar på städningen och plugg.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0