inbyggda stringtrosan, ingen hit precis(?)

image139

Inbyggda stringtrosan i jeansen är en stor hit i bla USA och afrika.. om ni frågar mig så tycker jag verkligen INTE att det är någon hit, vem vill gå och visa stringtrosan ovanför jeansen? inte då jag. ska jag vara helt ärlig så förstår jag mig inte på det nya modet runt om i världen idag, men det är ju som sagt inte jag som hittar på alla dessa idéer, så jag har ingenting att säga till om.

vaknade kl sju, åt en omelett som mormor gjort med lite tomater vid sidan om, var gott :) sen har jag, mormor & elina suttit och sett på vakna med the voice och druckit té : ) blev inget jobb för mig idag heller, har svällt igen i halsen och näsan så jag har svårt att andas och hostar mkt.

ska se klart vakna med the voice nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0