i´m coming home


erik & robert            jag            P-O inne på blend :)

fanns absolut INGENTING att göra på pappas jobb idag, så jag tog mig tid att plugga lite engelska istl, hann 8 sidor i engelskaboken iaf, så det är ju ett plus.

var på banken med pappa, mamma & elina kring två tiden och fixade legitimation, sen tillbaka till pappas jobb och låsa osv.

sen kring halv fyra for jag, p-o, robert, elina & pappa till luleååå, var ju tänkt att jag skulle kirra mediaspelaren från teknikmagasinet, men skulle köra på avbetalning i 12 månader, vilket resulterade i att det skulle bli 1100 kr dyrare, så jag bestämde mig för att köpa den när jag sommarjobbat istl.. var in en sväng på ginatricot också, men som vanligt så hittade jag inget som passade, och när jag väl hittade något så fanns det inte i min storlek.

sen for vi iaf ut till storheden och jag och elina traskade in på hm, hittade mig en svart/guldig bikini och elina hittade sig en tubtopp! så fick mig iaf någonting, men det är alltid såhär att när jag har mkt pengar att spendera så hittar jag aldrig något, och när jag är pank hittar jag hur mycket som helst.. det är trist!

vi for iaf till olav sen och fikade och drack kaffe, och nu har jag & elina precis sett rent hus.
känner mig sliten och tänkte strax duscha och sen lägga mig och se en film, kanske pluggar lite mer engelska också om det finns ork för det.

imorgon blir det praktiken som vanligt, sen går jag in på see me en sväng, såg väldigt fina kläder i skyltfönstret idag, så tänkte spendera lite pengar där.. och sen går jag hem till mamma och sover där en natt! var ett bra tag sen det hände sist, närmare bestämt 2-3 månader sedan om inte mer?
dusch nuuu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0