hm..

igår gick jag till elin & jeppe kring halv 6-6 eller nå sånt :)
dom åt lite middag och sen glodde vi talang osv när evalena & fanny kommit :)
sen spelade vi med andra ord och vem får sista ordet, var kuuul.

och sen gick jag och eva hem till mig kring halv 12-12, åt lite pastasallad och såg film osv och sen somnade vi.

imorse vaknade jag av att pauline kom och hoppade i min säng kring tio tiden, så då var det bara att kliva upp!
sen gick jag, evalena & elina på stan med cissi och lucaz, var 2 t-shirts för 99 kr på lindex så lucaz fick två st av mig som var riktigt snygga ;)

sen kom macke också så for vi till retro café, sen hem till mig och spelade alias och galenpanna.
och nu ser vi körslaaaaget, kanske far ut en sväng sen ikv med macke.

hugg och slag från alla håll nu.... less.

puss

Kommentarer
Postat av: Edie

Hoppas du får en fin fin lördagskväll! :)

2008-05-10 @ 20:30:16
URL: http://EDIES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0