gossip

image172

har precis vaknat, somnade ändå rätt tidigt igår.. så nu känner jag mig ganska utvilad :)
ska gå och duscha strax, sen klä på mig osv och gå och köpa leggins, sen ut på A8 och visa moppen, sen in till stan igen och gå och kika på balen med elin, sen tillbaka till A8 igen på vasallens personalfest! det blir bra.

förövrigt så är blake lively (serena i gossip girl) & penn badgley (dan i gossip girl) inte bara ett par i serien gossip girl, utan även i verkligheten :) dom hade gått omkring hand i hand runt om i west village i new york och såg ut att vara mkt förälskade ;)

nu är det duschdax för mig, sen ett avsnitt av andra avenyn också!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0