gossip girl vs. andra avenyn

      VS.         

FINALLLLLY,
gossip girl is back... och sista avsnittet av andra avenyn för säsongen ikv, spännnnande och kul med två bra program på samma dag :) men båda serierna är dock kl åtta på tv, så jag & elina hade tänkt att vi först skulle se gossip girl, och sen andra avenyn på datorn, passar perfekt. + att macke kommer nog också och gör sälle med oss!

aaw, P-O kom till stan idag så jag följde med honom och hämtade husvagnen åt eleonor hos håkan, sen for vi på ingemars bageri för P-O skulle köpa nå go fika :) P-O är beeezt.

har vilat en liten stund och huvudvärken börjar leda snäppet mot något mer positivt, så nu är jag på bättre humör och känner att jag skulle kunna skriva om hur mycket som helst, fast det hinner jag inte för ska laga middag nu och sen plugga innan mina älsklingsserier börjar på tv.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0