förkyld

image142

eeh ja, jag har blivit reeeejält förkyld, nästan ingen röst just nu och snorig och jävlig är jag också, känns trist såhär mot slutet av skolan... nåväääl, om jag bara vilar mig i helgen osv så kanske d blir bättre :)

jag gick till mormor kring sex tiden och sa hej åt cengiz och gunilla som tagit sig hit heeela vägen från ammarnäs :) sen gick jag och macke på coop, och jag börjar faktiskt tycka mindre om coop, köpte fetaost, och när jag kom hem och öppnade förpackningen var den guuul och luktade skit, så gick tillbaka och bytte den.

sen gick vi och mötte dennis stax efter halv elva så nu är han också här, vi har just sett idiotrepubliken, och nu är dom på statooooil och köper gotta, dom sover i pappas säng inatt eftersom han och elina är kalix hos eleonor.

jag fick veta idag att jag börjar jobba lite redan nästa torsdag och fredag, kändes braaa så får jag en liten start innan vattenfalls jobbet drar igång på allvar.. kommer nog jobba hela sommaren, fast åt vattenfall 9 juni-27 juni, sen 2-3 dagar i veckan ute på A8 med robert under hela sommaren, och är det dåligt väder en hel vecka blir det inget jobb alls, så det blir kanon, så skönt att den här jobb-biten löste sig :)

nu tänkte jag gå och ta ut mina linser, och sen vara social med macke & dennis en stund när dom kommer tillbaka från statoil, och sen ska jag lägga mig och sova :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0