:)

vill börja med att säga tack till lovisa som hjälpte mig att fixa i stilmallen till min blogg :)

har varit och ätit middag hos mormor nyss, biff & potatis med sås, var gott :)
och nu sitter jag här hemma hos mamma och försöker lära mig lite om hur stilmallen fungerar, börjar förstå lite bättre nu :) ska strax se sanningens ögonblick, missade so you think you can dance, glömde helt bort det..

imorgon är det en jobbig arbetsdag som väntar... lär nog inte få sluta tidigare med tanke på allt vi ska göra.
sen ska vi nog hämta barnen på dagis tror jag, om inte eleonor skulle göra det den här gången när hon har praktik här i boden.. sen ska jag och elina sitta barnvakt en liten stund mellan 4-6 tiden ungefär medan pappa och eleonor ska köra ner sörens bil till svartlå, sen ska jag vara med elin :) ska även hinna med att säga hejdå till mamma där kring halv åtta tiden innan hon far.

har inte så mycket mer på hjärtat nu :)
puss

Kommentarer
Postat av: Lovan

ingen fara josefine! det är bara kul att hjälpa till.. du får säga till om det är något du inte vart nöjd med eller om du vill ha hjälp med något mer. jag hjälper mer än gärna till :) ha det bra, puss!

2008-05-15 @ 20:46:02
URL: http://lovisajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0