engelskaplugg

sitter på pappas jobb och pluggar engelska.. blir fan aldrig klar med den här boken.. ska iaf fixa det innan praktiken är slut, bara fyra sidor kvar nu.

vi skjutsade ungarna till dagis/skolan halv sju imorse, var hemskt att fara ifrån pauline.. hon var så ledsen :/

sen for vi hit till pappas jobb, har ätit smörgåstårtan som blev över från igår och bytt filter hos britta på frebelt.
nu är eleonor, olav & p-a här. ska strax hem på lunch och äta tacosen som blev över igårkväll!

tänkte gå och köpa något på see me idag eftersom jag fick 200 kr av pappas farmor elsa igår :)
sen kanske jag följer med elina och solar, blir iaf en tidig kväll för jag är helt slut.. somnade till i en fotölj på frebelt imorse i ca tjugo min... ska vara social nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0