elinas konfirmation



upp och hoppa halv tio imorse, duschade snabbt och gjorde mig klar!
sen bar det iväg till kyrkan där elina skulle konfirmera sig, var jävligt jobbigt att sitta där i en timma och lyssna på vad prästen hade att säga men gick väl helt okej ändå.

men pauline & jessica hade ganska mycket spring i benen så dom sprang runt där i kyrkan när prästen predikade, och mitt i allt råkade pauline riva ner ett stort kors som stod till vänster om oss, haha kunde inte hålla mig för skratt, och såg att det var många runt omkring mig i kyrkan som också hade svårt att hålla sig för skratt :)

sen for vi iaf ut till pappas jobb och fikade, smörgåstårta först och sen vanlig tårta :) elina fick massor av presenter, och pengar, MYCKET pengar... närmare bestämt 1200 kr.. ångrar att jag inte konfirmerade mig haha.

iaf så har eleonor och barnen kommit hit nu, ska strax ut till lekparken med dom, sen ikv kommer frida & mattisen också hit så ska vi äta tacos :) sen ikväll skulle nog therese komma förbi en sväng också, mys, var bra länge sen nu :)

och äntligen är det andra avenyn ikväll också, hatar att gå och vänta på nästa avsnitt... men nu får jag se tre avsnitt ikväll så det blir finfint :)

nu ska jag kolla vad barneeeen sysslar med bakom min rygg.

"låt dig inte styras av andra när din egen vilja finns inom dig, du har blivit styrd av andra på tok för länge nu"
läs och lär!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0