blåååsigt

har varit rätt varmt tidigare idag, men sen vart det blåst och lite kyligt :/

har varit med lee, cia & erika idag, inhandlat ett par skor, käkat på dagoberts osv :) var myyyys.
sen gick jag hem till mamma och åt plättar, var länge sen så det smakade bra :)
sen kom även mormor dit så vi har druckit te och suttit och surrat lite.

läste en sak i aftonbladet här för någon dag sedan som fick mig att skratta till en sekund, victoria beckham har ett gymkort, men hon tränar inte där.. anledningen är att hon inte vill träna i gympaskor, hon säger att hon vägrar ta av sig sina klackskor...



och herregud, olsen-tvillingarna bodde tidigare förra året i beverly hills, men har nu förflyttat sig till larchmont village kvarteren i los angeles, där dom betalar in drygt 10 miljoner kr för den nya bostaden i los angeles, alltså 20 miljoner kr mindre än deras beverly hills hus kostar.. samtidigt har dom sålt deras new york lägenhet för drygt 77 miljoner kr, herreeeguuuuuud hur kan dom ha så mkt pengar? jag förstår det inte.. kan livet verkligen bli så mkt bättre med så mkt pengar i en ung ålder? ehja, men man kan inte köpa lycka för pengarna.. men man kan ha lycka utan att ha pengar.

anywaaay, tänkte duscha strax, sen se "what´s love got to do with it" på kanal nio kl nio, är en film som ska utspela tina turners liv, verkar himla bra på reklamen iaf så får se vad den får för betyg :) sen ska jag även hinna med lite städning, elina har fixat det mesta i mitt rum så är lite fin puts kvar, sen plugg också innan det är läggdax.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0