åherregud..

fyyyyyfan vad dåligt slut på säsong ett av andra avenyn, fyfan... det slutade med att dildo rymde från anstalten och kom till krykan när tony & angelica gifte sig, för att skjuta tony, men istället träffade han angelica eftersom hästen hoppade emellan, fan kommer inte bli samma sak utan angelica, åt helvete med svt är så gud förbannat arg nu.. andra avenyn kommer inte bli sig likt, kommer definitivt inte bli lika bra som säsong ett, och stackars kim, först blir hans biologiska mamma mördad och nu hans fostermamma, som var hans biologiska mammas tvillingsyster.. herregud, bättre slut kunde ni ha kommit på, allt kunde ha varit bättre än det här.. okej det är bara en tv-serie, men man lever sig in så mkt i den.

macke har precis gått och jag ska lägga mig och sova så jag får bort det här med andra avenyn ur huvudet, samtidigt som jag hoppas på att min huvudvärk och förkylning går bort till imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0