a walk to remember

image170

ååh guuud, jag pappa & elina har nyss sett den här filmen.. vi satt som fastklistrade framför tvn och grinade floder alla tre, så jävla bra film men samtidigt så jävla hemsk.. tror aldrig jag grinat lika mkt som jag gjorde till den här filmen.. så jävla hemsk film.. :/



den här låten kommer bli min sommarplåga, loooove it!!!
K´naan - in the beginning heter låten, tanka nu på en gång.. du kommer inte att bli besviken jag lovar.
så mkt sommarkänsla över hela låten ♥

nu har tiden forsat iväg och jag skulle lagt mig för länge sen, min kropp måste återhämta sig efter alla nätter med lite sömn under den här veckan, så nu ska jag hoppa i säng på riktigt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0