whiskey lullaby

helgen i stugan vart minst sagt lyckad!
mkt skoterkörning och grillning : ) förjäääävla mys!
bara synd att mackes skoter gick sönder redan dag 1 :/ och han far till thailand imorgon och är borta till den 26e mars, alltså den dagen vi far till fjällen, så han hinner ju inte direkt laga den heller :/ tycker synd om honom!

anywaaaay, det brann i våran lägenhet natten till söndag, pga en oljig svamp som självantände, bara tur att pappa & eleonor var halvvakna kring fem på morgonen annars hade dom brunnit inne... sååååå vi har med andra ord en snyggggg svart fläck på golvet nu, kan det bli bättttreeee..

igår åt jag, eleonor, pappa & elina kebabpizza, gott!
sen såg vi singing bee och a cinderella story : )
sen somnade jag,

skola idag, lektion i 30 min, sen traskade jag iväg mot coop och köpte mig en yoggi och gick sedan hem.
tänkte chilllaa lite framför tvn nu och träna till engelskaprovet, lektion på skolan igen halv tre, så jävla onödigt att gå på svenskan på måndagar :/
jaja,
puss

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0