walking in memphis

tiden bara rusar iväg.. är inte många skolveckor kvar nu, 1,5 vecka kvar till påsklov, sen praktik tre veckor efter påsklovet, sen skola två veckor, sen praktik tre veckor till, sen en ynka skolvecka kvar innan sommarlov? kommer ju gå super fort! :) och det är vi självklart mycket tacksamma för! kan faktiskt inte förstå hur tiden har kunnat gå så fort, känns som att jag precis började på OP, men fyra år i skolan kommer bli kämpigt...

anyway, skola idag, började skoldagen med data, vi gick igenom till provet i PP, sen matte och nu är jag hemma på lång lunch, var tänkt att jag skulle ut och luncha med ola & morfar men det sket sig, så tänkte laga mat strax, sen plugga till engelskaprovet imorgon, hoppas det går vägen.

och nu sätter sig macke när som helst på planet till thailand, han blir borta i två veckor :/ kommer sakna honom!
meeen när han kommer hem är jag redan i fjällen och han kommer dit en dag efter :) wiwi

har börjat lyssna på gamla 80-tals godingar nu på senare dagar, och måste faktiskt erkänna att musiken var väldigt mycket bättre då, låtarna hade mer budskap, men jag klagar inte på dagens låtar, älskar lil wayne, wyclef jean, akon, chamillionare, jah cure, kanye west , 50 cent, timbuktu & jay-z, så inte så svårt att lista ut på vilken nivå min musiksmak ligger alltså :)

nu är det luuunch & säsong 6 av vänner timeeee
puss

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0