seeeegt

så var skolan igång igen yippieeeee.... iaf skönt att man bara har två lektioner på onsdagar så blev inte allt för lång skoldag för min del idag!

i måndags var jag iaf med cia, hon hjälpte mig att städa här hemma efter helgen, hehe, var ganska så stökigt om jag säger sååååå.... sen for hon hem och jag kommer inte ihåg vad jag gjorde?!

sen igår for jag med cia till luleå med 11.35 bussen, köpte en skinnjacka för 900 och det sved, var visserligen billigt för en skinnjacka men ska till sthlm snart så hade behövt spara på dom där hundralapparna, men men..
sen for vi till boden och kikade i lite affärer också gick jag in på mammas jobb och gjorde ett till hål i örat :)
sen for cia hem och jag gick hem och glodde tv, tänkte plugga men blev såklart inte av...

idag var det skola, hade först engelska, såg about a boy, sen hade jag matte... efter det gick jag in mot stan där kring kvart över elva, gick in till mamma och gjorde två hål till när jag ändå var igång, blev bra :)
sen gick jag hem och åt lunchen som pappa fixat, sen såg vi mitt super ex!
och nu har han farit tillbaka till jobbet och jag funderar starkt på att hårdplugga eftersom det inte blivit av under lovet, sååå ska sätta mig ner och göra det nu och sen se vänner as aaaalways ;)
puss

http://www.youtube.com/watch?v=0q7WR0iTwqU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=D49Km6noDdo&feature=related

haha älskar den här killlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0