love song

en rejäl försovning imorse!
vaknade strax före elva, gick upp och åt frulle osv, sen kom eleonor hit så satt och glodde tv med henne..
sen fick jag reda på att engelskan var framflyttad så blev ingen skola alls för min del idag ;/ inte bra..

så har bara slappat hela dagen och tankat massa vänner avsnitt, sitter och väntar på käk nu :)

meeen nu är den stora frågan hur det blir över påsk?!
står mellan två alternativ,
alternativ 1: pappa skjutsar upp mig, dennis, elina & en kompis till henne, till stugan så är vi där och kör skoter och har det allmänt mys!
alternativ 2: far till ammarnäs med macke, krisse, lisa & frelle och åker bräda och får det ännu mer mys!

men problemet är att jag nog mest troligt inte ryms i bilen, och mest troligt inte i deras stuga heller, och är inte så pepp på att bo med bara mamma och ola och dom, hellre bor jag med vänner!

så det lutar nog åt stugan, så tar jag igen ammarnäs nästa år istl i en stuga med nära & kära :)
men får se hur det blir ikv.

nu hör jag att pappa börjar skrammla med tallrikarna i köket så nu är det matdax!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0