kanske dags för en liten updateeeee

skolveckan har rusat iväg, och skönt är väl det!
i fredags var jag först på praktiken fram till kvart i elva, sen gick jag hem och käkade osv, gick mot skolan kring tolv tiden, och när jag väl kom dit var bara nina från hela våran klass där typ?! sååå.. då gick jag med henne mot stan osv, sen gick jag på stan med cia och provade lite kläder men hittade inte något jag villle haaa, sen gick jag mot bnäs och mötte adam, elin, david & niklas!

så gick vi på stan en sväng osv, sen gick jag hem och såg vänner med elina, haha as always..
seeeen kom cia kring tio, och kring elva kom kalle och hämtade oss så for vi på en fest, fast vi drack inte den kvällen! men varade inte länge förän jag och elina for tillbaka till stan och stannade till på frasses för att prata med adam & ejjan, sen gick vi hem och såg vännner och sov!

och igår då, cia kom hit kring ett-två tiden någongång? vi käkade osv och sen for hon hem och sminkade sig och lite sånt, och jag och elina städade och firrrade massa grejer, sen kom det massa kompisar till pappa hit på "herrmiddag" haha, så då gick jag, cia & elina till lee på förfest med några st, var faktiskt jävligt trevligt :)
sen gick vi hem hit efter att vi varit hemma hos lee, satt bara och pratade och gjorde inte allt för mkt, sen gick vi till statoil och köpte ravioli och ramlösa haha :)

och idag mår jag skit, vaknade halv nio, gick med adam & elina mot statoil typ halv 12, jag och elina hade beställt pizza så vi hämtade den, sen gick vi hem igen coh käääääkade, alltid lika gott!
meen, nu ska jag typ sova, sliten som faaaan... sen ikv blir det singing bee och wallander i guess!
puss så länge

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0