jag har lurat mig själv för många gånger nu

praktikeeeeen idag, sista dagen imorgon på fria emilia med kidsen sen blir det praktikbyte för min del!
var rätt chill idag på praktiken, dom jobbade lite osv, sen arbetade dom med projektet "zion", hehe : )

efter skolan gick jag hem i snöstormen, såg ut som snömannen då jag klev in genom dörren, så slog en pling till fanny och gick och mötte upp henne vid banken, sen tog vi en fika på hanssons och satt och surrade där ett jävla bra tag : ) sen gick vi i lite affärer och kikade, men hittade dock inget :/ sen gick jag hem och åt och såg sista avsnittet av vänner säsong 4, så nu håller jag på att bränna ut säsong 5 hehe, vänner är det bästa som finns, det bara är så <3

jag är så grymt besviken på dig, trodde aldrig det här om dig, trodde jag kände dig väl men inte det... är ledsen att det blev såhär mellan oss för vi hade väldigt bra kontakt förut men. :/

nu ska jag chilla framför tvn lite, sen MÅSTE jag plugga, har tänkt göra det i tre jävla dagar nu, så det blir av ikv!

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
 

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0