update

image174
har cameron diaz gått i britneys fotspår? lyckligtvis så är det bara fejk, hon rakar av sig håret i filmen för att stödja hennes dotter som har cancer, i hennes nya film my sister´s keeper.

har varit lite dåligt med uppdatering här på bloggen nu har jag märkt.

igår var jag iaf på ikea med elina, farmor & farfar, köpte bara en tavla och en fotoram :)
sen kom macke hit igår, chillade osv och sen sov han i pappas säng för pappa sov hos eleonor.

idag hade jag svenska tjugo över åtta på skolan, redovisade om judendomen och sen gick jag hem där kring halv nio. och nu funderar jag på att sova en stund, sen ta en dusch, och sen gå över till macke, ska grilla hemma hos honom ikväll, är nämligen ledig imorgon & på onsdag :)

nu ska jag ta en powernap,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0