summer

image177

på den här platsen hade jag HEMSKT gärna spenderat en vecka just nu, skulle vara grymt skönt att komma ifrån boden ett tag.. cia är på kreta, mormor är i turkiet, & elin far till turkiet den 11e juni, alla far bort förutom jag som ska vara hemma och jobba HELA långa sommaren, men jag ska inte klaga, kommer ha bra med pengar att spendera sen, men en utlandsresa hade inte suttit helt fel.. om det nu vore så att man vågade flyga så att säga.

elin ringde mig kring tio, så gick och mötte henne och gick ner på kvarnängen och hälsade på lite folk som börjat den hårda festar veckan före studenten. sen gick vi hem till mig och såg en film och satt och surrade, och nu har elin & elina somnat i min säng, vilket betyder att jag inte har någonstans att sova haha :) men känner mig ändå rätt pigg trots tiden på dygnet, men har verkligen inte tänkt sova bort hela dagen imorgon, imorgon ska jag sola (om det är soligt) och göra något kul och oväntat har jag bestämt.

nu ska jag lägga mig i soffan och glo vänner framtills jeppe ringer och säger att han ska hämta upp elin, sen ska jag sova.
puss

Kommentarer
Postat av: ida

nu kommer det inte bli vi igen.. han sa att jag hade sumpat det men nu är det han som har sumpat ALLT!

2008-06-04 @ 04:49:18
URL: http://lillidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0