slött



här är lite bilder från kvällen igår, hade inte uppe kameran så mkt så blev inte så många bilder, vilket är lite syyyynd.

vi var iaf hos dennis och grillade igår fram till 21:45 bussen kom, for till erikslund, gick till sannas fest men alla var tvungen att fara för att det var för mkt folk eller nå? så då tänkte jag att jag kunde gå till fannys fest, men där skulle dom redan gå till stan så då var det lika att gå till kvarängen.. där det inte heller var speciellt mkt folk och farbror blå hällde ut mackes 3 öl. hade annars ganska trevligt under kvällens gång, jag & macke gick hem till mig kring 3-halv 4 och spelade mariocart, sen sov jag.

har vaknat nu för en stund sen, ska strax gå på coop och handla lite, sen ikväll ska jag sitta barnvakt åt samuel och noel (min kusiner : ), för micke & helena ska på rhapsody in rock. sen imorgon bär det iväg mot harads på haradsdagen.. ser framemot det :) nu ska jag kila iväg,
puss

Kommentarer
Postat av: evaaaaa

hihi hej hahahah bruden :D

2008-06-07 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0