skönt



är verkligen mkt som händer i boden nu under boden alive veckan.. jag & samuel smet iväg från jobbet kring tio i två idag för att kolla på den här killen, han var grym :) fortsatte sen att måla i spöregnet, det var mindre kul ska jag be att få tala om..

är iallafall hemma nu, elina har storstädat nästan hela lägenheten, förutom mitt, pappas & hennes rum.
tänkte packa lite grejer och gå över till mormor och lämna igen hennes nyckel, sen gå hem till mamma och äta middag osv, sen ikväll ska jag till mormor igen för cengiz och gunilla kommer så måste gå och säga hej åt dom :) sover hos mamma sen inatt. sista arbetsdagen imorgon, kan inte tro att det är sant! så jävla skönt.. har längtat efter den dagen sen jag började jobba åt vattenfall, och den 25 juli rullar pengarna in i kassan.



den här låten är så sorglig, men tracy chapman har så jävla bra röst så det är sjukt.. älskar hennes låtar ♥

nu ska jag skynda mig så jag hinner klart allt innan mamma kommer hem,
puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj om man själv kunde åka så där bra!

2008-06-26 @ 20:08:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0