sant?

image179

den här lilla tablettburken ska tydligen stärka naglar, göra håret glansigt och hjälpa huden att få en fin gyllenbrun färg med hjälp av alla vitaminer tabletterna innehåller, är det verkligen sant? om det nu skulle vara det så kommer jag att beställa det, inte bara för att man blir brun, utan för att mina naglar är jätte mjuka och går av hela tiden, + att mitt hår är jätte slitet.

har försökt pressa i solen nu ett bra tag, men det går verkligen inte, vill bara hoppa i en pool och svalka mig, så mkt tar värmen på mig just nu.. och än är det bara juni? man undrar hur varmt det kommer bli i juli & augusti då den riktiga sommarvärmen kommer in.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0