klärrrrrt



det här huset som ligger en bit utanför harads ska vi och kolla på så fort det är tid för visning, jag och elina kommer att bo i bagarstugan som är bredvid huset isfl, kul med något eget :) sen ska vi också och kolla på ett annat hus i unbyn, så får väl se vilket vi fastnar mest för, för båda har lantlig charm precis som pappa & eleonor är ute efter.

sen tänkte jag bjuda på en låt som spelades hos bea om & om igen på midsommar:



blir glad och på bra humör när jag hör den här låten :)

elina gjorde mig superglad idag när hon sa att hon mest troligt ska vara så pass snäll att hon ska städa mitt rum åt mig imorgon om hon har lite att göra, jag är så trött och slut när jag kommer hem från jobbet att jag helt enkelt inte orkar med att städa, visst är jag slö men jag förstår inte att jag kan vara så trött efter att ha jobbat en dag? kan bero på att jag är van att sitta vid en skolbänk hela dagarna, ja.

nu ska jag hoppa in i duschen, och sen höra om elina vill se en film med mig, och efter det ska jag sova!
puss

Kommentarer
Postat av: Markus!

NAJS blogg!



Gillar sättet du skriver på!!



/ M

2008-06-24 @ 21:04:19
URL: http://www.enballsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0