homeeee



helgen har varit hur mysig som helst.
har tillbringat den tillsammans med pappa, lillasyster elina, farmor, farfar, eleonor + hennes tre kids (cissi, lucaz & pauline) i stugan. vi har sett fotboll, myst, solat, ätit supergod mat och mått gott :) har nämligen inte varit i min stuga sen det var snö där kring påsk någon gång? så det var ett kärt återseende när jag kom dit, för det finns inget annat ställe i världen som jag kan slappna av så mkt på och trivs så mkt på som i österby :)

och såhär ser min stuga ut:  
som ni kanske vet så skulle vi börja bygga ut österby nu till hösten, för att sedan flytta dit hela familjen. men har blivit ändrade planer nu, farmor & farfar vill ha kvar det som stuga eftersom dom köpt lägenhet i stan, och jag förstår dom, inte vill man sitta och häcka i en liten lägenhet mitt i stan när man går i pension.. så nu är vi på jakt efter ett nytt hus ännu en gång.

och sen över till den här mannen:
zlatan ibrahimovic, mannen, myten, legenden. right?
alla såg vi väl matchen mot spanien, och vi hade väl inte väntat oss att sverige skulle ta hem segern, men att zlatan kunde påverka matchen så pass mkt som han gjorde, det trodde jag inte, spanien hade mycket respekt för honom och första halvlek såg riktigt bra ut, när zlatan sedan var tvungen att lämna planen kunde spanien slappna av och trycka upp laget... får hoppas på att sverige vinner på tisdag, det är deras sista chans.

nu blev det här inlägget väldigt långt, men för att sammanfatta helgen kort, den har varit underbar.
midsommar står härnäst på listan och har ingen aning om hur jag ska fira den, men kul ska jag ha iallafall.

nu ska jag gå och duscha och göra mig iordning, sen se en prinsessas dagbok 2 på tv4+ klockan nio.
och imorgon är det jobb igen, 2 veckor kvar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0