haaaard..

har jobbat idag också såklart.. skönt att det är torsdag imorgon, vilket betyder att det bara är en ynka dag kvar av den här arbetsveckan då :) skönt! men har dock två tråkiga veckor kvar sen efter det, men får hoppas på att dom går fort.
dagen idag har verkligen gått sakta, samuel är ju sjuk så har varit helt ensam vid dammen och skrapat huset, har känts som att jag jobbat minst 13 timmar... sen cyklade jag hem på elinas cykel, och växlarna har pajjat så man måste cykla på tyngsta växeln, och det var inte kul kan jag lova..

nu är jag iaf hemma, har varit och städat i mormors lägenhet för ola hann inte före han skulle till kiruna, sen har jag varit ut med elina en sväng för ett tag sen och nu tänkte jag strax ta ut linserna och lägga mig och sova.. är lika trött varje dag, men håller på att skrapa sista väggen nu och har hunnit med halva idag, så snart får jag börja måla : ) kommer nog bli lite roligare då..




lovelovelove ♥

nu ska jag krypa i säng,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0