första arbetsdagen



som ni ser på första bilden här ovanför så har jag fått stå och skrapa ett hus hela dagen, och det var INTE kul.. har bara hunnit med långsidan på hela dagen, så imorgon väntar andra sidan, och samuel kommer mest troligt inte imorgon för han kände sig lite krasslig så det betyder att jag kommer att få göra resten själv imorgon, och det suger rätt hårt ja.. annars då? joo, det var kul att träffa gamla ansikten från förra året iallafall.

och nu ser jag surfs up med elina & barnen, har nyss ätit pastasallad. gjorde en rejäl sats så att jag kan ha lite till lunch imorgonbitti..

tänkte försöka städa ikväll om jag orkar, är jätte trött efter den här arbetsdagen, somnade ändå kring 9-10 igårkväll så var ganska pigg imorse iallafall.

nu ska jag fortsätta se film.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0