färdig


       höll på att svimma när jag gick här idag       samuel pajjade tagg-läsaren :b

den här dagen har iallafall varit liiiiiiite roligare när jag slapp jobba ensam. var regningt och piss väder så jag och samuel har fått dammsuga spelkurerna som är på bild 1 & 2, och jag är jätte höjdrädd, så fick svindel och höll på att svimma när jag var tvungen att gå över här 2 ggr, så samuel fick hjälpa mig.. var hemskt obehagligt :/ sen när vi var klar med det fick vi klippa buskar och köra ris & kvistar till soptippen 4 ggr, sen var dagen slut helt plötsligt?! dagen kändes jättekort och gick jättefort för en gångs skull.

nu är jag iallafall hemma, har ätit middag och suttit här i över någon timma nu.
pappa är i vuollerim och hjälper farmor & farfar att flytta hit till boden, och jag orkade verkligen inte följa med, är så trött och slut så ska strax ta en snabbdusch och sen lägga mig i sängen och se en film och mysa på.

men först ska jag avnjuta den här låten ♥ :



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0