ändrade planer

var tänkt att jag skulle sova hos farfar i nya lägenheten inatt, men så blir det ej, ska fara till österby och sova där inatt istl :)
mkt myyyyysigare, + att jag vill se fotbollen med pappa & elina :)

så blir med andra ord att fara väldigt tidigt från österby mot stan imorgon, men det spelar inte så stor roll.
skönt med sista arbetsdagen imorgon, evalena kommer till mig sen med senare bussen, så ska vi handla käket till midsommar osv, sen tar vi bussen mot harads på fredag nån gång under dagen, blir att vara hemma hos bea och grilla osv med massa folk.. blir nog kul :)

nä nu ska vi fara,
puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig Onsdag! :D Vad tror du det blir mellan Sverige - Ryssland ikväll då? :D Eller du kanske inte är fotbollsintresserad? Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-18 @ 16:36:53
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: sandra - sjfashion.se modebloggen

Behöver du mer besökare?

Google värderar sidor med fler länkar till sig högre.

Kontakta mig för att göra ett länkbyte med den här sidan. =) kram /sandra

2008-06-19 @ 10:09:41
URL: http://www.sjfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0