slut på ledigheten



har jobbat sen skolan slutade, och nu var mina tre lediga dagar slut, imorgon är det jobb som står på schemat ännu en gång.. :( känns så trist, men behöver verkligen pengarna.. sommarlovet kommer gå undan och jag kommer inte få så mkt tid att uppleva det som det ser ut just nu tvärr :/

evalena har varit här och chillat med mig i några timmar tidigare idag :)
sen tog hon tjugo i sex bussen hem till harads, och jag gick ut och gick med elin en sväng, var mysigt :)

har iallafall kommit hem för någon timme sen, tänkte strax slå på en film och sova.
puss

is it getting better?
or do you feel the same?
will it make it easier on you now?
you got someone to blame.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0