resan bokad!



GÖTEBORGSRESAN BOKAD OCH KLAR!!!!
åh vad jag längtar, vi åker den 7e augusti och är hemma den 11 augusti, ska bli så jävla kul, kan knappt bärga mig :)

idag har jag jobbat, knivarna till åkergräsklipparn hade tydligen inte kommit, så fick klippa med handjagarn idag istället, var väl kanske inte lika kul men det gick rätt bra ändå eftersom den var självgående :)
for till olav & lisa strax före fyra för att kolla på bebisen dom fått, så liten och söt :)
sen for jag hem, dennis var redan här, så slog en pling till elin, mötte henne utanför resesäljarna där vi gick in och bokade tågbiljetterna till gbg :)

och nu sitter jag här ännu en gång, är så less på att bara sitta här framför dumburken, vill inte jobba, vill ha sommarlov, vill åka till göteborg nununu, vill åka till sthlm nununu, åker dit 4 dagar efter jag varit i gbg så blir rätt mkt resa och ska hinna tvätta kläder osv där emellan och packa om, blir fett niiiiiiiiiiiice!

nu ska jag duscha och se en film och sova, är helt död.
jobb imorgon också...
puss

Kommentarer
Postat av: Julia

då kanske vi ses ;) haha jag bor där. kanske går förbi varandra utan att vi vet om de

2008-07-07 @ 20:16:32
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: julia

hej:)

jag har vart med i 183 dagar och avenyn som serier, sen LIA och fri som en fågel bland annat som filmer:)

Vad ska ni besöka i Göteborg? Liseberg?:)

2008-07-08 @ 10:29:51
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0