morrrrrn

eller godförmiddag kanske?

klev upp klockan tio, hoppade in i duschen och åt frukost, gick sen till mammas jobb på linskoll, såg bra med linserna så behöver inte beställa nya med andra styrkor :) åt lite sockerkaka som dom på mammas jobb hade fått av någon tant för att hon tyckte dom var så snälla, sen gick jag hem och ner i tvättstugan för att fixa det sista, sen kom dennis och vi låg i soffan och såg tv tills han skulle tillbaka på jobbet.

nu ska jag städa mitt rum, sen vila en stund och sen fundera på vad jag ska hitta på under helgen.
pappa & eleonor ska iallfall till storforsen och elina är i stugan, så far nog och käkar hos mamma ikväll, ola skulle göra hemmagjord pizza :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0