mamma mia



var och såg den här med martin & elina ikväll, fyfan vad bra den var, hade mina aningar om att skulle vara någon tant-film osv, men åh så glad jag är att jag såg den, har inte sett en så bra film på länge, och om jag skrattade! och i slutet av filmen började alla i biosalen applådera? haha sjukt..

ska iallafall inte jobba imorgon, så pappa kommer och hämtar mig & elina någon gång under dagen imorgon så sticker vi till stugan, kommer hem på söndag skulle jag tro, om det inte blir ändrade planer.
ska vara social med elina & martin nu,
puss

Kommentarer
Postat av: Josefin

godmorgon! ha en toppendag!=)

2008-07-15 @ 09:16:05
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0