helg!

skönt med helg, nog för att jag inte har jobbat på hela veckan så har väl varit som helg hela veckan för mig men :)

vaknade kring tio av att pappa & eleonor kom in i rummet och sa att vi skulle och äta lunch på opalen, så jag steg upp och slet på mig kläderna osv och sen gick vi och åt där. sen gick pappa hem och jag & eleonor gick på stan, köpte ett par svarta trekvarts jeans :)

var tänkt att evalena skulle komma med tio bussen idag men hon försov sig, så blir inte av att hon kommer nå, så kl sex ska jag hem till lisa och äta middag osv :) pappa och eleonor har just farit till stugan, dom blir där över helgen och elina är i kiruna så är hemma själv hela helgen, skönt!

ska duscha osv nu,
sen börja gå mot lisa :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0