<3

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM&feature=related

så jävla braaaa, ryser i hela kroppen, speciellt när kurt nilsen sjunger ♥

jag är lessssss på att tvätta nu, sista maskinen är i full gång nere i tvättstugan.
har varit och käka på kina för en stund sen med pappa & eleonor, sen var vi förbi i robbans nya lägenhet och hälsa på en sväng :) var en fin lägenhet mitt emot våran.

nä, nu ska jag se om det är något bra på tv, vill göra något men är piss väder ute och finns aldrig något att göra i boden.
puss

Kommentarer
Postat av: josefin

Sv: okej tack^^ Ne, det är så många som har frågat och så.. känns dumt om man bara väljer vissa. Tyvärr! Hoppas att det är okej

2008-07-10 @ 19:48:09
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej :D

Jag har en liten tävling på min blogg : dagensbloggdesign :) Läs mer på www.tesshansen.blogg.se, hoppas du vill vara med :D

2008-07-10 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0