no woman no cry

jättekul att nya msn funkar för mig, inteeeeee... himla roligt och underhållande att vara online på gamla...
ajaaa, är väl nå fel som vanligt, min dator är alltid sjuk och gör fel.

men men, idag då... hade först engelskaprov på morgonen, kristina hade sagt att vi skulle kunna alla hundra glosorna, men kom alla då?! nejnej, typ 12 st av dom där hundra, så det var väl jävligt onödigt..... var klar med engelskaprovet typ kvart i nio och nästa lektion började fem över tio, så satt bara på en bänk och surrade med elin, sen hade jag matte, inte mitt favoritämne precis men.... sen slutade jag halv tolv <3 puss för den!

gick hem och slog mig ner här en stund, sen kom pappa hem på lunch och fixade käk, sen har jag varit duktig och tvättat tre maskiner idag och röjjt upp lite på mitt rum iaf, får ta resten imorgon! sen kom elina kring två och vi gick till solana center och solade, var jävligt skönt att lägga sig i ett solarium när det är så kallt ute! sen gick hon hem till mamma och jag hem hit, ringde syd och sa att han och ralle skulle komma.. sen sprang jag ner på smycka till mamma och hämtade pengar, sen till apokteket och sen mötte jag ralle och syd, haha vi har inte gjort ett skit, glott lite film och legat i sängen och pratat, jag är trött, trött, trött och funderar på att gå och lägga mig nu, skulle inte sitta helt fel med sömn redan nu, sover som sagt inte speciellt bra under skolveckorna... men det är smällar man får ta, går i släkten så.

imorgon då, har praktik på fria emilia, blir mys... sen efter skolan ska jag hem till syd, har lovat att laga middag åt han ;D får se vad jag hittar på sen fram mot kvällen..

det var allt för mig, i guess.
puss!

haha måste bara nämna att adam gav mig ett gott skratt idag när han berättade vad han varit med om idag, han låste in en lärare i ett grupprum och satte ett bord under handtaget, när läraren skulle öppna dörren visa han rumpan i fönstret till läraren, och sa sedan att han skulle på ett viktigt möte så han fick sluta tidigare än alla andra, hahahahha är inte det humor så vet jag då fan inte vad det är :)!

sean kingston - no woman no cry <3
one republic ft. lil wayne, joe & bun b - apologize remix <3

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0