mama nice

jaaa.. trippen till vuollerim varade inte så länge, jag och cia fixade skjuts hem därifrån kl 12 igårkväll, och var hemma strax före två tiden? haha, vi fick så jävla tråkigt och ville hem, men vi jagade skjuts hem i typ 4-5 timmar, men till slut löste det sig iaf, så det var ju tur! haha jag är inte något vuollerim-fan direkt, är bara där då jag, elina eller pappa fyller år!

nåväl, har inte gjort ett skit idag, sitter fortfarande och myser i morgonrocken, men det är skönt :)
borde ha pluggat ihjäl mig idag egentligen inför engelskaprovet på onsdag, men det har som vanligt inte blivit av!
får ta det senare... ja vad har jag annars gjort idag då, har sett american pie the wedding & epic movie med elina, och nu har vi nyss sett singing bee, ska strax se farlig korv, sen kanske elina kan fixa lite slingor i mitt hår, sen blir det att plugga på engelskaprovet, börjar ju ändå kvart över ett imorgon så har mkt tid på mig :)

imorgon blir det att sola med elina efter skolan, har inte gjort det på flera månader, inte sen jag var i turkiet i oktober tror jag?! sen hårdplugga på engelskan!

längtar till på torsdag då jag får träffa kidsen igen :)

nåja, nu ska vi se film!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0