i stor stan vuollerim

är med cia i vuollerim nu och hälsar på min farmor & farfar, fast dom är inte hemma men okej :) elina & martin är också här, jag och cia tog tio i tre bussen från stan och var framme nångång efter fyra tror jag?!
haha då bussen stannade i harads gick jag och cia ut och gjorde sällskap med zack medans han rökte, vi tänkte inte på att vi hade kvar alla grejer i bussen så medan vi stod där och pratade såg vi att bussen började köra iväg, paniken flög upp i huvudet och jag sprang efter bussen, och som tur var så hann vi stoppa den haha :) annars hade det varit illa...

nåja, igår var jag med macke & putte, spelade cluedo och pratade och inte speciellt mkt mer, sen slaggade dom hos mig!

sen idag har jag bara hunnit packa det jag skulle ha med mig hit och hoppa på bussen med cia, men nu ska jag gå och vara social med dom andra :)

haha btw, pappa är så smart ibland, han sa till mig imorse att hans nycklar var borta, så vi började leta efter dom i hela lägenheten, sen vräkte han helt plötsligt ur sig att han nog glömt dom i bilen igårkväll, så han gick och kikade i bilen, och mycket riktigt satt nycklarna kvar i bilen! haha du är så smart pappa lilla :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0