hård kväll

dagen började med att evalena kom till mig kl tio, vi slog på en film och somnade en stund, sen klev vi upp och började fixa oss lite och käkade hamburgare osv, sen droppade jeppe, cia & elin in, och lite senare ralle, ivan & syd.. vi körde ölspelet osv, sen gick vi mot cassies fest.

på vägen dit ramlade evalena och skrapade upp hela knät så vart att åka ambulans till sunderbyn för hennes del..
jag, ralle & syd drog från cassies fest efter 20 min typ, sen gick jag upp till puben med p till ola och hans kompisar och var där en stund.. sen snubblade jag ner för trappen och hips vips så var min mobil borta, inte så lyckat.

sen åkte jag av någon anledning taxi hem fastän jag inte hade nå pengar haha, evalena och bea var utanför mig då jag kom hem så vi gick upp och bea for efter en stund, sen la jag & evalena oss i sängen och sov.

idag har vi bara chillat och sett lite film och varit på dollar store osv, och nu har vi just vart ute och gått en sväng.. vi ska strax se en film, sen blir det singing bee kl åtta och efter det ska evalena ta bussen hem till harads igen!

haha fyfan, aldrig mer.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0