braaaa

gossip girl började som sagt igår, verkar vara en jävligt bra serie så den kommer vi att följa varje tisdag kl åtta!
var på dollar store med min farmor igårkväll, sen var vi och handlade lite på coop osv..
nåväl, efter jag sett gossip girl kikade jag lite på i huvudet på gynning, sen satt jag vid datorn och grejjade en stund, sen la jag mig och såg "sleepover", sen sov jag..

ska iväg och kolla på en lägenhet i huset bredvid med pappa idag, får se hur den ser ut!
kl ett ska vi iaf och kolla på en lägenhet mitt emot bolaget, om inte den är bra blir d väl att fara och kolla på läggan vid ok elr liknande!

En miljon frågor..
Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "jag blev inte precis gladare över att olivier hade kommit överens med tidningen veckans NU om att han och jag skulle åka ut till ett slott och lägga oss i en säng som de klätt med en massa blommor "
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? min björn borg parfym
Vad var det senaste du såg på TV? gossip girl
Utan att se efter, gissa vad klockan är? 12.04?... (12:19)
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? musik & pappa och farmor som pratar i köket
När var du senast utomhus och vad gjorde du? kollade på en ny lägenhet
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen? lägenheter på wiksténs hemsida
Vad har du på dig? mörkblåa baggy jeans, svart/guldig adidas huvtröja
Drömde du någonting inatt? I så fall - vad? kommer inte ihåg vad jag drömde
När skrattade du senast? idag åt farmor
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Speglar, lampor, tidningshållare, dvd-hylla, korthållare osv
Har du sett något konstigt på sistone? inte vad jag kan komma på just nu?!
Vad tycker du om den här utmaningen? haha?
Vilken var den senaste film du såg? sleepover
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? massvis med kläder, en fet lyxkåk med swimmingpool, en bil, en ny bil till pappa, skänka massa pengar till fattiga länder
Berätta något om dig själv som folk inte känner till: kan inte sova utan att tvn är på?
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? att alla skulle ha råd med mat och boende, samt åldersgränsen på krogen och bolaget
Tycker du om att dansa? ibland, ibland inte
George Bush? huvvvva
Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka... Vad får hon heta? Tiffany, zubeyde eller stephany
Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?  ingen aning, något som passar till namnen ovan iaf..
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? dum fråga? självklart!
Hur tidigt stiger du upp? kring 7-halv 8
Vem vet mest om dig? elin & pappa
Vad ska du göra ikväll? plugga, kanske göra slingor & se nya heroes avsnitt
Är du seriös? haha nej
Hur många biologiska syskon har du? ett
Isåfall, vad heter de? elina
Hur många timmar sover du per natt? olika, men oftast ca 4
Vilken färg har du på håret? ljusbrunt/slingor/guldaktigt?
Och frisyren, hur ser den ut? långt, rakt?
Vad har du för färg på ögonen? Blå/gråa?
Vad vill du ha för färg på ögonen? isblåa eller mörkblåa
Vem är snyggast i världen? chad michael murray typ?
Ska du duscha idag? yes, imorse
Vad är det för veckodag? Onsdag
Är du uppväxt i stan eller på landet? först landet.. (om harads räknas som landet? haha) sen sävast(?) sen stan

Har du utländska föräldrar? nej inte det
Gillar du att laga mat? ja ibland

Var har du ont? i magen och halsen som vanligt
Vem är bäst just nu? eeeeeeliiiiiiiin & evalena <3
Använder du hårspray? jaa om jag ska på fest elr liknande, ibland under vardagar också
Favoritserie: VÄNNER, heroes, gossip girl
Gillar du seriehjältar? nje?
Killar eller tjejer? Både och fast under olika förhållanden
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? Jaaaaa!!
Är du bra på att måla? haha låååångt ifrån
Sommar eller vinter? sommmmmmar <3
Vilken tid gick du upp idag? 07.10

Vem kramade du senast? evalena tror jag? :b
Vem pussade du senast? kommer inte ihåg
Säger du "kex" eller "chex"? kex
Vad längtar du till? Sommaren & 20 februari
Vad tycker du om ditt utseende? njaa, det kan diskuteras
Varför fyller du i detta? lite att göra? 
Vad heter dina husdjur? nisssse :)
Hur kommer du bo till hösten? ingen aning, får se vart flytten blir
Har du körkort? nope
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? 20-25 ungefär
Humör just nu? Trött och förvirrad
Favoritgodis? popcorn & choklad
Är det nåt du absolut inte äter? ärtsopppppa
Sommarplaner? ingen aning ännu, det blir vad det blir!
Saft eller alkohol? alkohol
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon- eller nattmänniska? haha, natt!
Sparare eller slösare? Slööööösare
Bästa film? svår fråga? typ dude where´s my car? hahah
Kommer du ihåg din första kärlek? såklart :)
Har du några homosexuella vänner? inte vad jag vet?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja?
Bio eller promenad? Promenad
Är du kittlig? hahaha yeees
Rädd för insekter? bin, humlor, spindlar, trollsländor, osv
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa andras tankar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? pierca naveln, tatuera svanken
Anser du att du är stark? haha neeeeej!
Vad gör du om du får hicka? skrattar

intresssssssant.... nu ska jag gå och vara social med pappa!
puss så länge

image40

sååå jävla underbart, ta mig tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0